Wednesday, August 4, 2010

malang..

adakah bulan 8 ni bulan malang saya?
haish saya tau x bek cakap camtu,,
coz tuhan da tentukan nasib kita ni sume..
tapi seyes sgt..
1st thing 1st..saya sangat miskin wet skang..
wet mara saya habis byr yuran..etc...
saya minta part tyme rata2 sume x respon..
belum rezeki lagi tu,..postif2..;)
next..ok ari ni patot saya present usul fiqh..
punya la saya da BUANG masa saya siapkan assignment tu..
senang2 je kena reject..
x present pon agi tu..
peh!terbakar darah saya..oii aku banyak ag assignment nak wat jgk la..
bukan amik subjek tu jek sem ni..haish..
da la kena reject..pastu kena malu agi depan klas..
ceh jatuh saham..jatuh saham ke.?;p
tu x cukup ag...arini saya kol cinta ati saya..
DAMN!!!cinta ati saya exciden kat tempat keje..
pergelangan tangan dye patah..YA ALLAH...
nape la malang nye ari ini..
cukup2 la..saya x kuat nak tempuh macam2 lagi dugaan mu..
semoga rezeki saya dipermudahkan..
semoga assignment n presentation saya diterima jumaat ini..
dan semoga my luvlychubbyhubby sembuh cepat...
AMINNN....

No comments:

Post a Comment