Wednesday, July 28, 2010

u sweet sygs..:)

almost 1 moth kite xjumpa..
bukan xnak jumpa tapi ada je bnda yg halang kite,,
kalau saya x bz..kamoo yg bz..
haish kalah najib la kan kite ber2 ni nye bz..;)
n minggu ni kamoo da merengek2 cam baby nak susu..
nak datang segamat..
tiap2 ari kamoo bsing..saya bukan xbagi..
tapi saya ada klas..pagi sampai petang..
tbe2 saya pat kol dari kamoo masa saya dalam klas usul fiqh..
camne saya nak angkat..ustazah garang plak kan..
huhu..so saya anta msg..nape.?
n kamoo cakap kamoo da sampai tangkak,,
means::kamoo otw jumpa saya..
DAMN!!saya ada klas agi kot..
n cam saya xtau..kamoo tu drifter,rempit..konfim xsampai 1hour kamoo leh sampai..
so saya da gelisah dalam kelas..
at last saya cakap kamoo lik je la..
kamoo majuk..
kamoo cakap da half way b datang senang2 je ayang halau..
saya bukan halau kamoo..tapi saya ada klas..
n kamoo cakap bye kamoo nak lik..
after klas,saya anta msg sori kat kamoo,..
coz saya tau saya da hurt perasaan kamoo..
baru je saya nak lelapkan mata di surau kamoo kol..
kamoo da sampai depan uitm..
hai suka nye ati saya,,dalam hati xpe la burn klas qmt kul 4..
even ish xbek ponteng klas..tapi cam xbese an..:p
so kami kua makan2..lepak at dataran segamat..
yes segamat is nothing..
but theres something when saya dan kamoo ada..:))
so sbnarnye saya nak cakap..
yang kamo so sweeeettttt sayangs..
dari mula kenal smpai skang sentiasa ada surprise yang wat saya..
melting cam ais cair..hoho..
luv u...

No comments:

Post a Comment