Monday, August 9, 2010

meltiNg2 cause flood to antartika..:)

statement tu my besfwen yang bagi...
haha ok.
mood saya sangat hepi..
even masalah kewangan masih menghimpit diri..
hari ini cinta ati saya datang..
dengan tangan yang patah sanggup datang dari melaka ke segamat..
bayangkan dia drive guna tangan kiri je ok!
patut saya yang balik melaka..
jumpa dia..tapi camne saya nak lik melaka..
saya x de wet..nak lik tengok family sendiri pon x dapat..
sedih saya tgk tangan dye yang bengkak cam tangan gajah tu..
saya tak cakap..dia yang cakap..;)
haish camne la saya x melting2 ah ah dengan kamu..
sakit2 camtu pon kamu sanggup datang..
moga kamu cepat sembuh..
tapi bagus jugak tangan kamu tu patah..
xde la drive cam kat sepang circuit kan,,
saya gurau je..saya nak kamu cepat sembuh la...
xsampai ati saya tengok kamu terkial2 nak makan..
nak isap rokok pon susah..
ok..luv u.:)

No comments:

Post a Comment