Sunday, October 24, 2010

final exam dan mimi..

ok da habis da study week..maksudnya.?final da bermula..oh tidak,..sangat x ready tuk menghadapinya..kalau diberi sebulan lagi pon x tentu saya da ready..bese la..tu la manusia..xpernah cukup dengan apa yang diberi..so xyah nak risau2 sangat..wat je kan mana yang mampu..coz saya benci study hard..wat pale otak penat..so jawab je la pe yang da blaja satu sem ni..haha ayat poyo..tengok malam final konfim saya tak tido..kalau tido pon setiap jam akan bangun..sebhab CUAK la pe agi..hahaha..

tutup cite final tu..memang sampai hari nak jawab paper pon saya tak kan habis study nye..belajar xkan habis nye kan.?semalam saya gi tengok kawan saya Mimi..kat hospital kluang..cian dye..dye sakit sle..then virus tu da merebak ke buah pinggang dye..oh..:( sangat sedih tengok si kecik tu terlantar di hospital..sangat tabah..kalau saya di tempat dye..agak2 da gase cam nak bunuh diri kot..tapi saya tak tau la mana saya dapat kekuatan tuk berhadapan dengan mimi..sebab saya kan cengeng..selalu saya konfim nangis je tgk org sakit2 ni..but alhamdulillah..i got the strength to face her...tengok org sakit ne bole nangis2 kan..kite kena bagi kekuatan kat dye..

si kecik mimi sangat risau..yela final tinggal beberapa hari je lagi..xpe la mimi..wat ne yang termampu..kami semua akan sentiasa doakan kamu cepat sembuh..we miss u a lot mimi..jangan nangis..kuat..cepat sembuh ok..untuk kwan2 yang len..best of lux for this final ok..chaiyok!:)

No comments:

Post a Comment