Thursday, November 4, 2010

oh lelaki..

incident ni saya tengok depan mata saya sendiri..sewaktu saya dan cinta hati nga berdating..ups.?final pon nyempat dating..mesti la baru ada spirit kan nak jawab paper..haha gedix mmg kaki dating xkire waktu..;) ok cite ni camni..

kitorang nga borak2 kat dataran segamat..sambil mengadap kete si dia..borak je ok..xde pegang2 ke peluk2 ke..;) pesanan penaja:contohilah cara kami berdating..haha.ok back to the story..so time kitorang tengah syok2 borak..datang la 3orang umat..2orang laki..sorang pompuan..kitorang bajet pompuan tu makwe salah sorang dari laki2 tu la..

port sebelah tmpat kami duduk..da tu poyo gile..tbe2 yang sorang laki ni saya gelarkan si A..si lelaki lagi satu B..n si minah tu C..so si A ni dan2 la on the phone cakap kuat2 dengan hand gesture yang sangat poyo..bercite sal berring kete..(kalau salah eja harap maaf saya xpandai bab2 kete ni)..cite sal tapak stereng n whatsoever..as if cam dye ni jokie la..uwekk!jokie konon..pakai selekeh je..kasut sekolah..jeans bundle..accessories mmg hampeh xde satu pon kat badan..yang si C ni muka cam kagum tgk si A bercite on the phone..

selesai je si A on the phone diorang ni pon duk bercite la..ntah pe la diorng borak tapi tbe2 kami dengar si B bole lak cakap kalau xde 3oK-50K jangan harap la nak race..aiyakk!!!adoiyai weh xyah la nak poyo sangat..gile nak berlagak depan minah tu..minah tu pon bese je saya tengok..xde la cantik cam fazura ke..yang nak tunjuk hebat sangat..konon mamat kete,race sana sini la..adoii mat kete yang race2 ni mana men lepak kat datran segamat tu..paling cikai pon pub2 la an.??saya mmg la bukan minah kete pon tapi cite KL Drift kan ada da tnjuk lifestyle mamat2 kete ni..+ si dia pon bekas mat2 kete ni..

so kami da xtahan nak gelak sangat2 dengar cite budak2 sakai ni..trus si dia bagi signal mata kat saya jom la kita blah..tercengang,terdiam budak2 tu tengok kitorang nek kete..ha pe pandang2.?len kali nak cite jangan nak bes je..nak bangga depan awek tapi sebenarnya PENIPU..oh lelaki,tolonglah..nak pikat awek biarlah jujur ok.pe dapat tipu2 ni..oh wanita pula,jangan la mudah tertipu dengan mamat2 yang sangat poyo ni ok..biar xde harta,,biar xde rupa,,biar keje cikai..tapi JUJUR..sekian..

p/s::kete si dia xde la hebat sangat cam skyline ke kan..tapi cantik n hebat la jugak..kire2 ada nak ajak race boleh calling2..haha

No comments:

Post a Comment