Sunday, October 17, 2010

its my day~

17.10.2010..it was my day..
tepat jam 5pagi saya dilahirkan 2o tahun yang lepas..2o tahun mksudnya umur saya da mencecah 2 dekad..oh terasa sangat tua..since di depan umur saya da bermula dengan angka 2..huhu..saya terpk apa je la yang baek saya da wat sepanjang 2o tahun ni..rasa cam banyak wat jahat dari baek je..huhu..tapi aya akan cuba baiki diri saya from now since saya da tua ni..bukan budak2 lagi..

okeh bufday saya kali ni disambut bersama my beloved family..oh sangat terharu apabila ibu buat kek untuk saya..abah belanja kami makan kfc..seronok sangat rasa..xkisah pun xde hadiah..janji orang2 tersayang ingat hari penting dalam hidup saya ni..kawan2 yang wish through sms,fb..i really appreciate it..:) but one thing yang wat saya tacing sangat..theres one person that i considered as my besfwen didnt even wish me..:( how could u..kawan2 yang jarang contact saya pon wish saya,.tapi dia x..iye kami agak renggang lately but..ntah la..maybe dia lupa,bz,ada hal..idk.:(

ok forget bout sad story..its ok for me since family,insan tersyg n kawan2 x lupa hari jadi saya..ok njoy to see my celebration bfday..;)

kek harijadi yang ibu buat..:)

bufday gurl..:)

adik yang nak tumpang sekaki jugak..

makan time..:)

abah dan ibu yg sweet selalu.:)

p/s::hepi bufday to me..hepi buday to me..hepi bufday to mazlila..hepi bufday to me..:))

2 comments:

  1. comel nyer post ni lell!! i like i like!! hehehe
    ;p
    hoi,,sape manusia yg ko ckp tu?? take note! XOXO gossip bermule! hikhik

    ReplyDelete