Thursday, January 20, 2011

pleasseee avoid ALONG ..

tadi borak2 dengan ehem2 saya..then dye buka cite sal one of his frens..about a year ago,saya ada jumpa kawan ehem2 saya..Azam (bukan nama sebenar)..dye ni da kawen n ada anak sorang..so masa saya jumpa Azam ni dengan wife n anak dye sekali la..comel sangat anak dye..dalam 6bulan kot umo anak dye masa saya jumpa tu..

saya terkejut sangat bila ehem2 saya gtau yang Azam ni da meninggal dunia 2 days ago..innalillah..:( on the spot saya teringat kat wife n anak arwah..camne la si comel tu kecik2 lagi da takde ayah..n wife dye pulak yang x keje,how to survive without a husband..pity them..

arwah meninggal sebab accident dalam lumba haram..da menang da arwah jatuh coz tayar motor tercabut..arwah sempat bangun tapi terus dilanggar oleh kereta..arwah join game tu coz nak bayar hutang along selepas beberapa tahun x involve dengan lumba haram..arwah menang in dat game,dapat wet..sekaligus dapat langsaikan hutang Along..

tapi camne nasib keluarga arwah..wife n anak dye.?bukan niat saya nak burukkan arwah tapi nak jadikan iktibar untuk kite sume..pleaasseee la susah camne pun..kering camne pun jangan la sesekali pinjam wet kat along..ingatlah orang2 yang tersayang disekeliling kita...:(

3 comments:

  1. innalillahiwainnailaihirojiun....
    takziah utk keluarga arwah dan beringatlah bhawa byk lagi cara utk selesaikan masalah kewangan melainkan pinjam along..

    ReplyDelete
  2. innalilah...
    takziah pd kluarga arwah...

    ReplyDelete