Tuesday, January 18, 2011

beruntung jadi perempuan.

semester ni,bermulalah kehidupan saya sebagai minah rempit..aiceh..abah da bagi permission bawak moto so sekarang gi klas ari2 dengan moto la..sangat best sebab x yah nak bangun awal2 sangat cam dulu semata2 nak tunggu bas..hoho tapi itu bukan tujuan utama entry ni..

kenapa saya kata beruntung jadi perempuan.?1st sekali bila da bawak moto ni baru la saya nampak yang jejaka2 uitm ni gentle2 belaka rupenye..contohnya:uitm nye park moto tu peh x nak macam penuh plak kan..so bile nak lik umah moto saya da stuck x leh nak kua..nak alihkan moto2 yang menghalang,kudrat x terdaya..x sampai berapa saat konfim akan ada jejaka2 uitm yang akan offer diri..'xpe saya tolong alihkan ye moto2 ni.'oh alhamdulillah..kalau lagi best siap ada yang tolong kua kan moto saya..wah!so gentle..;)

selain itu,biasa la moto da agak berusia..mesti la kadang2 susah nak stat bila lepas isi minyak..nanti mesti ada je yang datang offer diri nak statkan moto..wah wah wah..

saya sangat bersyukur menjadi perempuan..thanx a lot to all the gentle guys that help me out..may Allah will bless u..;)

2 comments:

  1. maz,memang student lelaki kat uitm segamat sangat2 baik la..dorang memang suke tolong org lain,..kan2??

    ReplyDelete