Friday, December 31, 2010

tahun baru.azam baru.???

wah diam x diam da 2o11..cepat jek masa berlalu..sebut jek tahun baru,mesti orang akan tanya tentang azam baru..sana sini orang bercerita tentang azam baru.ada yang nak kawen la (eh nikah,kawen tu x yah tunggu tahun baru..hahaha juz a joke!),nak nek haji (alhamdulillah :) ),beli kereta baru,rumah baru,bini baru,ups! macam2 la..

kalau orang tanya saya apa azam baru saya..terdiam saya.x tau nak kata pe sebab x pernah masuk dalam kamus hidup tuk pasang azam ni..mesti ada yang cakap.,ai xde masa depan ke.?xde la pada saya cukup la saya berazam yang saya nak jadi lebih baik dari tahun lepas..xkira dari sudut pe pon..nak pointer lagi baik,nak relation dengan family n tersayang makin rapat, attitude yang baik, income yang banyak dan segala2 yang baik la..

just follow the flow.2011 please be nice to me..so far 2o10 da bagi banyak kenangan manis yang x akan saya lupa..ada jugak la terselit2 yang pahit..tapi pahit tu bagos untuk panduan hidup kan.?welcome 2011 goodbye 2010..:))

No comments:

Post a Comment