Wednesday, December 15, 2010

potong rambut

situasi::sedang bercakap di telepon bersama yang tersayang...tiba2 cinta hati saya tanya.."ayg da potong rambut ke.?".."x la..kan b x bagi potong...".."xpe la potong la..b x kisah..rambut pendek pun ok je..nampak comel..lagipun b tengok ayg x selesa je ngan rambut panjang"

ha tu la serba sedikit perbualan kami..xkan nak tulis semua an..aish privacy kut..:p
letak je phone...saya terus search style2 rambut yang besh..haha excited gile.ne x nye..saya memang suka rambut pendek kut..x potong sebab cinta hati sayang x bagi..kena la patuh kan..praktis before nikah..hahaha

saya terpk nak rambut cam adira..comel n simple je..

cam yana adnan sempit ke..

haha lebey kurang je an..so ive got the decision..;) ok xsabar nak nek cuti..saya akan potong before lik segamat..

No comments:

Post a Comment