Friday, September 24, 2010

saya.dia.assignment.tests.pokai.

hai..da lama sangat saya x update blog ni..
berhabuk berkarat pon ada.
ok neway selamat hari raya..
x lmbat ag an.?ntah raye ke brape pon saya x pasti..
coz bile lik je uitm raye sume da tolak jauh2..
banyak agi bnda penting yang da on-the-list.
apa benda yang agi penting tu.?
ha konfim la assignment yang x kan habis selagi final exam x mula..
n sama la juga ngan tests,..
time cuti rye mmang x ingat sume2 ni..
lik uitm mula la menggelabah ayam..
tambah pulak masalah kewangan yang menjadi2..
membuatkan otak saya semakin serabut..
hasilnya::saya sangat bz,mood saya sangat teruk.n cintahatisayang saya pon mula terabai..
emmm..
im so sorry sygs,,
itu pasal la saya x bole kawen time study ni..
t bila jadi situasi camni teruk laki saya..huhu..
ok..n now weekend has come.
I LOVE WEEKEND SO MUCH..wah.

No comments:

Post a Comment